top of page
תמונת הסופר/תYael Dreznik

הטורי הנזו

בסוף של קיל ביל, ביאטריקס קידו נכנסת לחדר האמבטיה. הבת שלה נמצאת יחד איתה במוטל דרכים, וקידו נכנסת לחדר, שוכבת על הרצפה ובוכה בכי לא נשכח. הרבה אינטרפרטציות היו על הסצנה הזו. היו כאלה שחשבו שהיא בוכה מרוב שמחה. היו כאלה שחשבו שהיא חשה ריקנות נוראית, מלווה בפחד מהלא נודע ומלהיות אם בפעם הראשונה. גברים חושבים שזה רגע של הכרת תודה, נשים מניחות שזהו רגע מריר מתוק.


האמת היא בעיני המתבונן. וכשראיתי את ביאטריקס קידו שוכבת ככה ופורצת בבכי על רצפת האמבטיה, עלו דמעות בעיניי. חשבתי על הרגע המזוקק הזה של האושר כשסוף סוף החרדה והתשישות והמאמץ להגיע עד כאן- מפנים מקום לתחושת רווחה ואושר בלתי נתפסים, אבל על המחיר שזה גובה מאיתנו. על כל פעם שסיבוך של מטופל מותיר אותי חסרת נשימה עד הרגע שהכל מסתדר. על מקצוע שהוא לא באמת מקצוע, הוא לפעמים קצת כמו לשכב פרקדן על הרצפה של החיים ולנוע בין קטבים של חרדה איומה והתרוממות הרוח. וזה לא משנה אם זה סקלפל 15 או חרב הטורי האנזו, זה חותך בלב.


מוקדש לחבריי האהובים ❤️❤️❤️

30 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

הם יורים גם בנשים הרות

מתוך הספר ״כבדו שערי עזה״- סיפורם של צוותי הרפואה, הסיעוד וההצלה במתקפת הפתע על ישראל בשבעה באוקטובר, הוצאת ידיעות ספרים. בשעות הבוקר...

פרק שני

גב החרק הזעיר נצץ בשמש. מחושיו הקטנים התחככו זה בזה, כמו שיערות קטנות שהמשיכו מבנה מוארך, קטן ושחור צהבהב, על עלה ירוק. אריק הסתכל עליו...

פרק א

פרק ראשון התמונה הראשונה שעלתה במוחה, בדיוק כשישבה מול הפסיכולוגית שבחנה אותה בעיון, בחדר הקטן ההוא, היתה המראה של הבטן התפוחה של סבתא...

Comments


bottom of page